اشتراک گذاری

نمایندگی تعمیرات ایسر

نمایندگی تعمیرات ایسر ارائه دهنده تخصصی‌ترین خدمات موردنیاز به کاربران دستگاه‌های ایسر، در حوزه تعمیر، بهسازی، ترمیم و ارتقاء است. دارندگان دستگاه‌های ایسر در صورت بروز هر گونه اشکال در دستگاه خویش، می‌توانند با حضور در نمایندگی تعمیرات ایسر و مراجعه به پارت مربوطه، کیفیت و کارکرد دستگاه معیوب خویش را بازیابی نمایند.

تعمیرات ایسر در این مرکز بدلیل بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین تجهیزات عیب‌یابی و تعمیر به شیوه‌ای انجام می‌پذیرد که درصد بازگشت عیوب ایجاد شده در دستگاه به کمترین میزان ممکن است. دستگاه‌های تعمیر شده در نمایندگی تعمیرات ایسر نه تنها کیفیت اولیه خویش را باز می‌یابد بلکه بدلیل انجام برخی گردگیری ها و عملیات تخصصی توسط کارشناسان، امکان خرابی مجدد آنها به صفر میرسد. (خدمات ارائه شده در این مرکز مشمول گارانتی است).

روند تعمیر در نمایندگی تعمیرات ایسر بر این قرار است: در نخستین گام، نواقص دستگاه، پس از ورود به بخشِ عیب‌یابی و انجام بررسی‌های اولیه، مشخص می‌گردد. در مرحله بعد، دستگاه، پس از اعلام رضایت مشتری به بخش تعمیرات این شرکت تحویل داده می‌شود. پیش از اقدام به تعمیر، روند تعمیر و ترفندهای مورد استفاده به صاحب دستگاه اعلام گردیده و در صورت رضایت و تأیید از جانب وی، عملیات تعمیر آغاز می‌گردد.

در نهایت، پس از اتمام تعمیرات، دستگاه به بخش «تأیید نهایی تعمیرات» واگذار می‌گردد تا توسط مهندسان این بخش، کارکرد و وضعیت نهایی دستگاه مورد بررسی قرار گیرد. (تمامی تعمیرات انجام شده در مرکز تعمیرات ایسر می‌بایست پس از اتمام کار، به تأیید کارشناسان فنی این مرکز برسد.).

کارشناسان ارشد نمایندگی تعمیرات ایسر، پس از انجام تست‌های اولیه و اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه، آن را برای تحویل به مشتری آماده و بسته‌بندی می‌کنند. در غیر اینصورت، -یعنی در صورت بروز اشکال مجدد در دستگاه،- کالا مجدداً به بخش فنی ارجاع داده خواهد شد. درنهایت، آنچه که کاربر، تحویل خواهد گرفت، دستگاهی سالم و بی عیب و تقص است که کلیه اشکالات آن رفع شده و صحت عملکرد آن در حضور وی تست شده است.

تعمیرات ایسر و سایر فعالیت‌های مرتبط با بازیابی کیفیت دستگاه‌های معیوب، تنها در صورتی مفید و سودبخش خواهد بود که پس از طی مراحل عیب‌یابی آغاز شود. به عبارتی دیگر، عیب‌یابی دستگاه و تشخیص صحیح این موضوع که اشکال پیش آمده در دستگاه، ناشی از کدام بخش است، نقش بسزایی در تعمیرات ایسر و بهسازی عملکرد دستگاه‌های تعمیر شده دارد. از همین رو مدیریت نمایندگی تعمیرات ایسر، بروزترین تجهیزات عیب‌یابی را در اختیار پارت‌های تعمیراتی موجود در مجموعه خویش نهاده و در تلاش است تا برترین سطح کیفی خدمات را به کاربران دستگاه‌های ایسر ارائه نماید.

مهندسان (انفورماتیک، مکانیک و الکترونیک) حاضر در مرکز تعمیرات ایسر، عیوب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دستگاه‌های ایسر را به گونه‌ای رفع می‌سازند که احتمال بازگشت عیب پس از تعمیر به حداقل میزان ممکن برسد. این امر، هم به دلیل بهره‌مندی مهندسان این مجموعه از به‌روزترین دانش تعمیر و هم به دلیل در اختیار داشتن ابزارآلاتی است که بالاترین سطح سازگاری و تناسب را با محصولات ایسر دارند. واحدهای تعمیرات ایسر در بخش زیر معرفی می‌گردند.

نمایندگی ایسر با تخصیص واحدهای مجزا به هریک از خدمات ارائه شده در این مرکز، در تلاش است تا تخصصی‌ترین تعمیرات و سرویس‌های ضروری را به کاربران دستگاه‌های ایسر ارائه نمایند. تخصیص واحدهای تخصصی تعمیرات ایسر به هر یک از دستگاه‌ها و تولیدات ایسر سبب گشته تا در هر پارت، خدمات تخصصی مرتبط با یک محصول به کاربران ارائه گردد. به نحوی که تمرکز بر یک محصول و ساختار آن، کیفیت سرویس‌دهی در هر پارت را ارتقاء بخشد.

شما کاربران گرامی می‌توانید با حضور در نمایندگی تعمیرات ایسر و مراجعه به پارت مرتبط با دستگاه خویش، تمامی سرویس‌ها و تعمیرات مرتبط با آن دستگاه را به همراه ضمانت و گارانتی خدمات دریافت نمایید. مهندسان نرم‌افزار و سخت‌افزار حاضر در نمایندگی ایسر به ساختار تمامی محصولات ایسر تسلط داشته و توانایی آن را دارند تا هرگونه عیب و اختلال ایجاد شده در دستگاه‌های این برند را رفع نمایند. هزینه ارائه خدمات در نمایندگی ایسر بر اساس نرخنامه مصوب اتحادیه محاسبه و دریافت می‌گردد.

اخبار، محصولات، مقالات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وب سایت قابل پیگیری است.

 اطلاعات بیشتر

 اطلاعات بیشتر

 اطلاعات بیشتر

 اطلاعات بیشتر

Rate this post