اشتراک گذاری

لپ تاپChrombook 15 ایسر

پراقبال شدن لپ تاپ ها در بین افراد اصلأ چیز عجیبی به نظر نمی رسد، چرا که این دستگاه های دوست داشتنی به گونه ای خارق العاده کارهای سخت و پیچیده را آسان کرده و با فراهم آوردن امکاناتی گسترده و کاربردی در قالب یک پک کوچک می توانند از پس کارهای متنوع و گوناگونی برآیند. این محصولات اقشار مختلفی در جامعه را به مانند اساتید، مدرسان، دانش آموزان، دانش جویان، طراحان، نویسندگان، فعالان اقتصادی و حتی کاربران خانگی را مورد هدف قرار داده و جایگاهی ویژه ای را برای خود کسب کرده اند.

 به هر حال، این دستگاه ها در انواع و کلاس های مختلفی طراحی و تولید می شوند و از این رو به هنگامی که کاربری قصد خرید یک لپ تاپ را داشته باشد با تنوع وسیعی از مدل ها رو به رو شده و برای تهیه گزینه ای مناسب تر دچار سردرگمی و چالش می شود. اما از آنجایی که قیمت این محصولات کمی گران می باشد برای خریداری نمونه ای قابل اطمینان تر که بتواند سالیان بیشتری از کارهای ما پشتیبانی کند بهتر است به دنبال برندهای خوش نام و معتبرتری بود.

خوشبختانه کمپانی ایسر یکی از جمله تولید کنندگانی است که در این حیطه از صنعت بسیار خوش درخشیده و به راحتی می توان بروی محصولات اش حساب باز کرد. به عنوان یکی از مدل های کاربردی این ابر کمپانی می توان به لپ تاپChrombook 15  ایسر اشاره داشت.

لپ تاپChrombook 15 ایسر

نمایندگی مجاز ایسر

نمایندگی مجاز ایسر در تلاش است تا با بهره گیری از تمام قدرت و امکانات خویش، خدمات و سرویس های مورد نیاز را متناسب با سلایق و خواست های متفاوت شما عزیزان ارائه دهد. گفتنی است، نمایندگی ایسر تنها مرکز معتبر و رسمی برای ارائه خدمات فروش و تعمیر محصولات این کمپانی خوش نام و محبوب می باشد. انواع کامپیوتر، لپ تاپ، پروژکتور، تجهیزات جانبی و … ایسر در این نمایندگی به فروش رسیده و همچنین به صورتی کاملأ تخصصی و حرفه ای تعمیر می گردند.

از سویی دیگر، به منظور ارائه خدمات شایسته و قابل توجه تر به شما کاربران گرامی، مشاوره ها و راهنمایی های اصولی و تخصصی فروش و تعمیرات ایسر نیز ارائه می گردد.

مدیریت این مرکز مورد اطمینان نیز برای رضایت مشتریان محترم با کارکنان متعهد و دلسوز این واحدها همگام بوده و خدماتی با کیفیت را در طول سالیان متمادی فعالیت خود عرضه داشته است. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید با این نمایندگی تماس گرفته و از خدمات فروش و تعمیراتی آن آگاه شوید.

معرفی لپ تاپChrombook 15  ایسر

بسیاری از کاربران علاوه بر توجه زیاد به مشخصه های سخت افزاری و قابلیت های کلیدی یک لپ تاپ به ویژگی های ظاهری آن نیز توجه داشته و به دنبال گزینه هایی لوکس و چشم نوازتر هستند، خوشبختانه لپ تاپChrombook 15  ایسر نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به خوبی می تواند سلیقه افراد سخت پسند را پوشش دهد.

این دستگاه دارای طراحی زیبا و دوست داشتنی می باشد و همچنین دارای بدنه ای آلومینیومی با پرداخت فلزی برس خورده است.از سویی دیگر این محصول دارای  نمایشگری همه جانبه و اسپیکرهایی عالی است که بر اساس آن می تواند تجربه بهره مندی از سرگرمی های متفاوت را به سطح جدیدی برساند.

اشتراک گذاری و بهره مندی از بازی ها در تمام روز

کمپانی بلند آوازه ایسر برای ماندگاری پایدار و درخشان در بازار پرهیجان لپ تاپ ها همواره تلاش کرده است تا از برترین استراتژی ها استفاده کرده و محصولاتی با قابلیت تر را روانه بازار سازد. از این جهت، لپ تاپChrombook 15  ایسر با تکنولوژی هایی هماهنگ شده است که بتواند در تمام روز شما را پشتیبانی کرده و هزاران اپلیکیشن مورد علاقه تان را در اختیارتان قرار دهد. همچنین این لپ تاپ امکان استفاده از دوربین و وب کم را نیز فراهم کرده تا بدین لحاظ نیز رضایت شما را به خوبی جلب کند.

دوام و استحکام

استحکام و مقاوت یک لپ تاپ از جمله مواردی است که به هیچ عنوان نمی توان از آن چشم پوشی کرد چرا که این دستگاه های محبوب در شرایط متفاوت همراه ما بوده و ممکن است در معرض ضربه یا خش زیادی قرار بگیرند. لازم به ذکر است، لپ تاپChrombook 15  ایسر دارای پوشش فلزی بوده که نه تنها می تواند ظاهری زیبا و چشم نواز را ارائه دهد بلکه، با لمس آن قدرت زیادی را زیر انگشتان خود احساس خواهید کرد.

صفحه نمایش با زاویه گسترده

به عنوان یکی دیگر از نقاط قوت لپ تاپChrombook 15  ایسر می توان از نمایشگر خارق العاده آن نام برد. صفحه نمایش این لپ تاپ دارای زاویه دید گسترده است و اکنون با این ویژگی جالب توجه می توانید در کنار دوستان و خانواده خود به تماشای محتواهای مورد علاقه تان بپردازید و دیگر نیازی نیست برای مشاهده چیزی درست در مقابل نمایشگر بنشینید. گفتنی است، این ویژگی تمام وضوح و رنگ ها را به خوبی حفظ کرده و موقعیتی راحت تر را در اختیارتان خواهد گذاشت.

سیستم صوتی کم نظیر – عمر باتری طولانی – سایر مشخصات

همچنین، لپ تاپChrombook 15  ایسر به اسپیکرهایی عالی مجهز شده که براساس آن می تواند صدایی فراگیر و همه جانبه را ارائه دهد. همچنین این دستگاه دارای باتری بسیار فوق العاده ای بوده و قادراست به مدت 12 ساعت شارژ نگه دارد و از این حیث، در تمام روز فعال باقی مانده و دیگر نیازی نیست که به هنگام استفاده از آن نگران گذر زمان باشید.

به هر حال، دسترسی کامل به بیش از دو 2 میلیون برنامه اندرویدی از Google Play، وب کم گسترده، نمایشگر 15.9 اینچی، پردازنده 1.10 GHz Intel Pentium، سیستم عامل Chrome OS، گرافیک HD Graphics 505 را نیز می توانید به دیگر شاخصه های ارزشمند این لپ تاپ اضافه کنید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی ایسر و محصولات مربوط به آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
Rate this post