اشتراک گذاری

لپ تاپ Swift 5 ایسر

اگر چه امروزه لپ تاپ های باریک و سبک بسیاری در بازارها وجود دارند اما لپ تاپ Swift 5 ایسر نسبت به آنها نمونه بی نظیر تری می باشد. جنس بدنه این دستگاه از آلیاژ منیزیومی بوده  و باریکی آن کمتر از ۱۵ میلی متر است.

همچنین، وزن این لپ تاپ شیک کمتر از یک کیلوگرم بوده و حاشیه های دور صفحه نمایش ۱۴ اینچی آن به میزان قابل توجهی باریک شده و این باریکی به گونه ای است که به نظر می رسد صفحه نمایش بزرگتر از اندازه واقعی می باشد.

 اکنون با توجه به ویژگی هایی که ذکر شد باید گفت که این لپ تاپ محبوب، ارزش توجه بیشتری به نسبت هم نوعان خود دارد و خبر خوش دیگر آنکه از پلتفرم بسیار خوبی نیز بهره مند است.

معرفی لپ تاپ  Swift 5 ایسر

کمپانی ایسر همواره لپ تاپ های قابل اطمینانی را روانه بازار کرده است. از این رو، با اینکه لپ تاپ Swift 5 ایسر دارای بدنه باریک و وزن کمی می باشد اما از دوام و مقاومت نسبتأ خوبی بهره برده است.

سنسور اثر انگشت

لپ تاپ Swift 5 ایسر به لحاظ سیستم حسگر اثر انگشت نیز از امتیاز بالایی برخوردار است. این سنسور در قسمت پایین صفحه کلید و در لبه سمت راست قرار گرفته و دارای دقت و حساسیت قابل توجهی می باشد.

 ناگفته نماند، اگر چه واکنش و عکس العمل این بخش از لپ تاپ بسیار سریع می باشد اما به هنگامی که دست شما خیس یا کثیف است نمی تواند به خوبی پاسخگوی شما باشد.

به هرحال، اکنون باز شدن سریع لپ تاپ و دسترسی راحت آن را نیز می توانید به دیگر ویژگی های ارزشمند این دستگاه اضافه کنید.

اتصالات

خوشبختانه لپ تاپ Swift 5 ایسر، دارای پورت های متنوع و قابل قبولی است که این قابلیت سرعت انتقال اطلاعات را به طور خارق العاده ای بالا برده است. از جمله اتصالات این دستگاه می توان به  دو پورت USB 3.0 و یک پورت پیشرفته USB 3.1 Type-C آن اشاره داشت.

از سویی دیگر، این دستگاه دارای اتصال HDMI بوده که به کمک آن می توانید به راحتی به پروژکتور، تلویزیون یا نمایشگر های دیگر خود متصل شوید.

صفحه کلید

از دیگر نقاط قوت لپ تاپ Swift 5 ایسر، می توان از صفحه کلید این دستگاه منحصر به فرد نام برد. شاید این لپ تاپ ۱۴ اینچی به ظاهر کوچک باشد اما از کیبورد خوش دست با سایز مناسبی برخوردار می باشد. صفحه کلید این محصول از نوع جزیره ای بوده و دکمه های آن دارای عمق خوبی هستند. این قابلیت به شما کمک می کند تا تایپی روان و راحت داشته و با یک لمس کوتاه برای شروع تایپ به سرعت سروصدای صفحه کلید تان بلند شود.

 ناگفته نماند، سرعت عمل و بازخورد کلیدهای این کیبورد به قدری است که اکنون می توانید برای نوشتن مقالات، ارسال ایمیل یا هرکار دیگری از عملکرد رضایت بخش آن لذت دوچندان برده و اشتباهات تایپی تان را به حداقل ممکن برسانید.

لولاها

لولاهای ساخته شده در لپ تاپ Swift 5 ایسر، نیز به گونه ای است که سالیان سال به انجام وظیفه خود عمل خواهد کرد. این لولاها، بسیار قدرتمند هستند و با استفاده مداوم هیچ خللی به آنها وارد نخواهد شد.

محکم بودن این قسمت از لپ تاپ نیز باعث شده تا صفحه نمایش به هنگام کارکردن، پایداری خوبی داشته و به هیچ عنوان تکان یا لق نخورد.

زاویه دید گسترده

کمپانی محبوب ایسر همواره سعی داشته است شاخصه های ایده آلی را در دستگاه های خود بگنجاند. از این رو، در طراحی و ساخت لپ تاپ Swift 5 ایسر از صفحه نمایش IPS برای دید کامل و گسترده تر استفاده کرده است. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا از هر زاویه ای بتوانند از محتوای نمایشگر بهره مند شوند و دیگر دغدغه کجا نشستن در مقابل لپ تاپ را نخواهند داشت، چرا که ایسر از قبل این مشکل را برای همیشه حل کرده است.

کیفیت صفحه نمایش

به لطف وجود رزولوشن بالای فول اچ دی در نمایشگر لپ تاپ Swift 5 ایسر، تصاویر بسیار درخشنده و شفاف تر بوده و این دستگاه را انتخابی کاملأ مناسب برای انجام کارهای گرافیکی و ویرایش ویدئو کرده است.

شایان ذکراست، این لپ تاپ دارای قدرت پوشش دهی RGB  به میزان ۹۹% و پوشش دهی محدوده Adobe RGB به اندازه ۷۹% می باشد.

خبر خوش آنکه این دستگاه برای عکاسان تازه واردی که نمی توانند دستگاه های گران قیمت بخرند گزینه بسیار مناسبی می باشد.

نمایندگی رسمی ایسر

نمایندگی ایسر، نمایندگی  رسمی و معتبر فروش و تعمیر محصولات کمپانی ایسر می باشد. کادر متخصص و فنی بخش های مختلف این مرکز، از بین حرفه ای ترین کارشناسان دوره دیده انتخاب شده اند که با تکیه بر تجربه چندین ساله خود، می توانند خدمات و سرویس های با کیفیتی را در حوزه های مختلف به کاربران محترم ارائه نمایند.

از سویی دیگر، بخش فروش نمایندگی ایسر، بروز ترین لپ تاپ ها، کامپیوترها، گوشی ها و لوازم جانبی این شرکت را به صورت اصل و اورجینال وارد کشور کرده و برای فروش به کاربران محترم عرضه می نماید. لازم به ذکراست، بخش تعمیرات نیز به بررسی دقیق و رفع ایرادات عملکردی این محصولات اشتغال داشته و همواره رضایت کاربران را به گونه ای شایسته جلب کرده اند.

همچنین خدمات پس از فروش نیز در نمایندگی ایسر ارائه می گردد که این سرویس ها، شامل نصب و راه اندازی محصولات، گارانتی فروش، راهنمایی ها و مشاوره های پس از فروش می شود.

واحدهای تعمیرات ایسر

بررسی دقیق و تعمیر کلیه محصولات ایسر در واحدهای تعمیرات ایسر و به شکلی کاملأ تخصصی انجام می پذیرد. برای تسریع فرایند تعمیر و نیز افزایش تمرکز متخصصان، هر واحد به محصول خاصی اختصاص یافته است. به عنوان مثال، اقدامات مورد نیاز برای رفع ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری انواع مدل های لپ تاپ، در واحدهای ویژه لپ تاپ انجام می گردد.

گفتنی است، هر یک از این واحدها به فراخور نوع محصول، به ابزارهای پیشرفته و قطعات اصل مجهز شده اند و کارشناسان ما با استفاده از آنها، انواع نواقص را برطرف می سازند. همچنین در این واحدهای تعمیرات ایسر، برای تعویض قطعات معیوب دستگاه ها از نمونه های اصل و اورجینال استفاده می شود.

در این بخش، جدیدترین اخبار و اطلاعات علمی پیرامون محصولات کمپانی ایسر در دسترس کاربران قرار گرفته است.

Rate this post