اشتراک گذاری

لپ تاپ های جدید Spin 5 و Spin 7 ایسر

لپ تاپ های جدید Spin 5 و Spin 7 ایسر

لپ تاپ های جدید Spin 5 و Spin 7 ایسر

لپ تاپ های جدید Spin 5 و Spin 7 ایسر

ایسر اعلام کرد که عرضه لپ تاپ های جدید Spin 5 و Spin 7 به بازارهای جهانی را آغاز کرده است. لپ‌تاپ های Spin 7 SP714-51- M4YD و Spin 5 SP513-51- 55ZR هم اکنون با قیمت‌های ۱۲۵۰ و ۶۵۰ دلار در بازارهای جهانی قابل دسترس هستند. سری محصول‌های Spin 7 ایسر در حال حاضر باریک‌ترین لپ‌تاپ های تبدیل پذیر دنیا به شمار می‌آیند و سری لپ‌تاپ های Spin 5 نیز توانایی آن را دارند تا در یک ساختار کوچک و ابعاد فشرده، عملکردی عالی و همچنین شارژدهی مناسبی را در دسترس کاربران خود قرار دهند.

ویژگی‌های کلی لپ تاپ های جدید Spin 5 و Spin 7 ایسر

  • طراحی زیبا و کارآمد
  • انعطاف پذیری بالای صفحه نمایش
  • امکان چرخش ۳۶۰ درجه ای صفحه نمایس
  • بهره‌مندی از قابلیت Continuum
  • پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز ۱۰
  • امکان استفاده از لپ تاپ به شکل تبلت
  • بهره‌‌مندی از حافظه‌های رم DDR4 و حافظه‌های ذخیره‌سازی SSD
  • عملکرد عالی
  • امکان ارتباط بلوتوث ۴٫۱

لپ تاپ Spin 7 ایسر

اولین لپ تاپ از خانواده Spin 7 با نام لپ‌تاپ SP714-51- M4YD  بهره‌مند از یکی از نوین‌ترین تراشه‌های اینتل یعنی تراشه Core i7-7Y75 است که سرعتی برابر با ۱٫۳ تا ۳٫۶ گیگاهرتز را پشتیبانی می‌کند. حضور فناوری MU-MIMO در این محصول سبب گشته که برقراری ارتباط با شبکه‌های بی‌سیم سه برابر سریعتر صورت بگیرد و نقل و انتقال اطلاعات نیز بسیار بهتر از پیش انجام شود. صفحه نمایش این محصول ۱۴ اینچی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی و با محافظ Gorilla Glass 4 است. لپ‌تاپ SP714-51- M4YD  ایسر دارای بدنه‌ای از جنس آلومینیوم با ضخامت فوق العاده یک سانتی ‌متر و وزن ۱٫۱۸ کیلوگرم است. بلندگوهایِ این مدل، توسط کمپانی Dolby طراحی شده است. دو پورت USB 3.1 Type-C، شبکه Wi-Fi دو کاناله و پشتیبانی از فناوری MU-MIMO از دیگر ویژگی‌های مهم این لپ‌تاپ است.

لپ تاپ های جدید Spin 5 و Spin 7 ایسر

لپ تاپ Spin 5 ایسر

کمپانی ایسر لپ‌تاپ جدیدی را با نام SP513-51- 55ZR از خانواده Spin 5 ‌به بازارهای جهانی معرفی کرده است. پردازنده Core i5-6200U در سرعت ۲٫۳ تا ۲٫۸ گیگاهرتز، شارژدهی باتری ۱۰ ساعته، یک پورت USB 3.0، شیار حافظه MicroSD و پشتیبانی از قلم‌های هوشمند Acer Active Pen از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول ایسر است. لپ‌تاپ مذکور بدنه‌ای کوچک با ابعادی جمع‌وجور و عملکردی عالی دارد و در مدت زمانی کوتاه توانسته طرفداران بسیاری برای خود دست و پا کند. این محصول  دارای یک صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی است و به گونه‌ای طراحی شده است که قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه‌ای این نمایشگر را برای کاربران فراهم سازد.

لپ تاپ Spin 5 ایسر

Rate this post