اشتراک گذاری

معرفی جدیدترین لپ‌تاپ اسپایر ایسر

لپ‌تاپ اسپایر ایسر مدلهای گوناگونی دارد که اکثر آنها پس از عرضه بدلیل کارایی بالا بسیار مورد استقبال مردم قرار میگیرند. بطورکلی لپ‌تاپ های اسپایر در بازار ایران بدلیل قابلیت‌های فراوان خود از پرفروش‌ترین نوت‌بوک های عرضه شده میباشند.

اینبار کمپانی ایسر خبر از عرضه مدل جدیدی از سری لپ‌تاپ های Aspire خود داده است. لپ‌تاپ ایسر مدل A615-51G با قیمت مناسبی قرار است در دی ماه عرضه شود.

اخبار حاکی از آن است که لپ‌تاپ اسپایر ایسر  در دو مدل با قطعات سخت‌افزاری مختلف تولید شده است. جهت اطلاع کامل از ویژگی های این مدل لپتاپ ایسر به مطالعه ادامه مطلب بپردازید.

لپ‌تاپ اسپایر ایسر

لپ‌تاپ اسپایر ایسر

ویژگی‌های سخت‌افزاری لپ‌تاپ اسپایر ایسر

بدنه لپ‌تاپ اسپایر ایسر کاملا براق است. ضخامت این مدل برابر ۱۹٫۹۵ میلی‌متر تخمین زده شده است.  صفحه نمایش این لپتاپ ۱۵٫۶ اینچ با کیفیت FullHD و مجهز به پنل IPS است.

پردازش این محصول را قطعه ساخته شده کمپانی اینتل از نسل هشتم پردازنده‌ها و مدل Core i5-8250U بر عهده دارد.البته همانگونه که عنوان شد این مدل لپتاپ با دو سخت‌افزار متفاوت عرضه خواهد شد.

اگر شما از نرم‌افزارهای گرافیکی و مهندسی استفاده میکنید میتوایند از مدل مجهزتر با پردازنده Intel Core i7-8550U استفاده کنید. از دیگر برتری های مدل پیشرفته لپ‌تاپ اسپایر ایسر کارت حافظه ۲۵۶ گیگابایتی آن است.

مدل استاندارد دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه رم میباشد. همچنین مدل پیشرفته داراری ۱ترابایت هارد میباشد. کارت گرافیک هر دو مدل مشابه و مدل انویدیا GeForce MX150 میباشد.

نمایندگی ایسر و واحدهای تعمیرات ایسر

نمایندگی ایسر جهت دستیابی به مفهوم واقعی ارائه خدمات متمایز، هیچگاه دست از تلاش برنداشته و به سازماندهی خویش ادامه داده است.

در همین راستا درکنار ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات به آموزش تعمیرات ایسر با ارائه مدرک معتبر و فروش محصولات ایسر با گارانتی نیز میپردازد. «کادر فنی» نمایندگی ایسر هم در بخش سخت افزاری و هم بخش نرم افزاری ملزم به حضور در دوره‌های تخصصی آموزش هستند.

این دوره‌ها هر شش ماه یکبار با حضور اساتید بین‌المللی برگزار می‌گردند.جهت ارائه هر چه تخصصی‌تر خدمات نمایندگی ایسر هر یک از پارتهای موجود در ساختار خویش را به یک محصول اختصاص داده است از همین رو شما کاربران گرامی می توانید با حضور در مرکز تعمیرات ایسر و مراجعه به پارت تخصصی مربوطه، خدمات موردنیاز دستگاه خویش را دریافت دارید.

واحدهای تعمیرات ایسر در بخش زیر معرفی شده‌اند.

اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول را سایر صفحات پیگیری نمایید

Rate this post