اشتراک گذاری

تعمیر لولای لپ تاپ ایسر

لولای لپ تاپ ایسر بخش مهمی از قاب دستگاه را تشکیل می دهد. این قطعه یک قطعه مکانیکی است که فرآیند باز و بسته شدن لپ تاپ را امکان پذیر می کند. لولا به گوشه های پایینی صفحه نمایش و بالایی صفحه اصلی متصل می شود. این قطعه نقش مهمی در سلامتی کیبورد و صفحه نمایش ایفا می کند چراکه لولا حالت نگهدارنده داشته و صفحه را در هر زاویه ای ثابت نگه می دارد و از افتادن ناگهانی آن جلوگیری می کند. بنابراین چنانچه این قطعه خراب شده و دچار مشکل شود ممکن است برخی از قطعات دیگر نیز دچار مشکل شوند که از جمله آنها صفحه کلید، LCD، دی وی دی رایتر، کابل فلت، هارد و مادربرد می باشند.

تعمیر لولای لپ تاپ ایسوس

لولای لپ تاپ ممکن است دچار شکستگی شود و یا اینکه خاصیت فیزیکی خود را از دست دهد که در این صورت اصطلاحاً به آن شل شدگی لولا گفته می شود. در هر صورت با بروز چنین مشکلاتی باید برای تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ اقدام مناسب را انجام دهید. بسته به اینکه میزان آسیب دیدگی این قطعه تا چه میزان باشد مورد تعمیر قرار می گیرد. توجه داشته باشید چون خرابی لولا می تواند قطعات دیگر را با مشکل مواجه کند بنابراین در صورت بروز کوچک ترین ایراد در این بخش، برای تعمیر لپ تاپ خود اقدام کنید.

نمایندگی ایسریکی از مجهزترین و تخصصی ترین مراکز تعمیر لولای لپ تاپ ایسر و تعمیر قاب لپ تاپ ایسر و با بیش از ۲۰ سال سابقه و با حضور کادری مجرب ، خدمات خود را در زمینه تعمیر لولای لپ تاپ ایسر و تعمیر قاب لپ تاپ ایسر و انواع خدمات ترمیمی و جوش پلاستیک در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه ممکن همراه با ۵ ماه گارانتی به کلیه نهادها ، ارگانها ، سازمانها و مراکز اداری ، صنعتی ، بازرگانی ، خدماتی و کلیه همکاران و هموطنان گرامی ارائه می نماید.

تعمیر لولای لپ تاپ ایسر

شکستگی و خرابی لولا مواردی هستند که نیاز آن به تعمیر را ضروری می کنند. اما باید گفت در چنین شرایطی امکان تعمیر و ترمیم لولا وجود ندارد و این قطعه باید تعویض شود. با اینکه می توان از جوشکاری پلاستیک و فلز در تعمیر لولای شکسته استفاده کرد اما این امر تنها موقتاً مشکل را برطرف می کند. به عبارت دیگر از آنجا که فشار هر دو قسمت قاب و صفحه نمایش روی لولا قرار دارد، احتمال اینکه پس از گذشت چند روز از تعمیر لولای لپ تاپ ایسر ، محل جوش خوردگی باز شود وجود دارد.

این امر مجدداً کاربر را با هزینه تعمیر و تعویض لولا مواجه می کند. از این‌رو بهتر است در صورت شکستگی لولا، از تعمیر آن صرف نظر کنید. اما در برخی مواقع نیز ممکن است آسیب به لولا چندان زیاد نباشد و امکان تعمیر آن وجود داشته باشد. این موضوع پس از بررسی لولا توسط کارشناسان، مشخص می شود.

تعویض لولای لپ تاپ ایسر

همانطور که گفتیم در صورت خرابی لولا بهتر است این قطعه تعویض شود. هزینه تعویض قطعه با تعمیر آن اختلاف چندانی ندارد بنابراین منطقی است که برای جلوگیری از مشکلات احتمالی در آینده، لولا را تعویض کنید. اما نکته‌ای که در تعویض لولا باید به بدان توجه کنید این است که لولای جدید باید سازگار با مدل دستگاه و قاب آن باشد. همچنین حتماً برای تعویض لولا از نمونه فابریک و اورجینال استفاده نمایید.

لولاهای غیراستاندارد، پس از مدتی خاصیت خود را از دست داده و باعث آسیب رسیدن به سایر اجزای لپ تاپ می‌شوند. کارشناسان نمایندگی ایسر، برای تعویض لولای لپ تاپ ایسر از قطعات اصلی استفاده می کنند و این کار را با تجهیزاتی پیشرفته و سازگار انجام می دهند.

تعویض لولای لپ تاپ ایسر

نمایندگی ایسر؛ پیشرو در مشتری‌مداری

این حق مشتری است که با پرداخت هزینه، انتظار خدماتی باکیفیت داشته باشد. نمایندگی ایسر با درک این موضوع و احترامی که برای مشتران خود قائل است، تلاش دارد باکیفیت ترین خدمات را در بخش فروش، پس از فروش و تعمیر محصولات ایسر به کاربران ارائه دهد. در بخش تعمیرات این مجموعه، تیمی از زبده ترین کارشناسان تعمیر حضور داشته که آشنایی بالایی با ساختار محصولات ایسر و قطعات آن دارند.

این موضوع سبب شده تا تعمیر دستگاه ها با دقت و ظرافت بیشتری انجام شده و در نهایت دستگاهی سالم تحویل مشتری گردد. تعمیر لپ تاپ ایسر، تعمیر تبلت ایسر، تعمیر کامپیوتر، پروژکتور و موبایل ایسر از جمله خدمات قابل ارائه در این مرکز می باشد. شما عزیزان می توانید جهت بهره مندی از خدمات این نمایندگی از طریق تماس تلفنی با کارشناسان ارتباط برقرار کرده و درخواست خود را به اطلاع آنان برسانید.

خدمات نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر

 

  • تعمیر قاب لپ تاپ ایسر و تعمیر قاب تبلت ایسر و کلیه قاب های پلاستیکی و فلزی
  • تعمیر لولا لپ تاپ ایسر ( انواع لپ تاپ ایسر به صورت تاشو و گردشی )
  • تعویض قاب و لولای انواع لپ تاپ ایسر

 

  • ترمیم و رفع شکستگی لولای لپ تاپ ایسر
  • جوش پلاستیک و رنگ انواع قاب لپ تاپ ایسر و قاب تبلت ایسر و تمامی قاب های پلاستیکی
  • ارائه خدمات صافکاری و نقاشی انواع قابهای فلزی ایسر
Rate this post