اشتراک گذاری

تعمیر فن لپ تاپ ایسر

تعمیر فن لپ تاپ ایسر و انجام سرویس‌های مرتبط با آن بخشی از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات ایسر می‌باشد که تمامی امور مرتبط با آن توسط کارشناسان این مرکز و مبتنی بر اصول و استانداردهای مطرح شده از سوی شرکت‌های سازنده انجام می‌پذیرند.

در صورتی که فن لپ تاپ ایسر شما نیز به هر دلیل دچار خرابی و اختلال در عملکرد گشته است، می توانید با حضور در مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسر و مراجعه به پارت تعویض و تعمیر فن لپ تاپ ایسر تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی و تعمیر این قطعه از دستگاه را دریافت نمایید.

کارشناسان ما در مرکز تعویض و تعمیر فن لپ تاپ acer، پس از عیب یابی صحیح و کارشناسانه و بررسی تخصصی این بخش از دستگاه، امکان تعویض و یا تعمیر آن را با شما در میان خواهند گذاشت.

در صورتی که خرابی پیش آمده در فن لپ تاپ اندک بوده و امکان بهبود آن وجود داشته باشد، از تعویض آن صرف نظر شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر فن لپ تاپ ایسر آغاز می گردد. در غیر اینصورت یعنی در شرایطی که تعمیر فن لپ تاپ ایسر ممکن نباشد کارشناسان ما در مرکز تعمیرات ایسر، پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه، اقدام به تعویض فن لپ تاپ ایسر می نمایند.

تعمیر-فن-لپ-تاپ-ایسر

تعویض و تعمیر فن لپ تاپ ایسر

فن لپ تاپ از آن دست قطعاتی است که نقش بسزایی در دوام کیفیت و عمر مفید لپ تاپ دارد. عدم توجه به این قطعه و ترک سرویس های دوره ای آن، نه تنها سبب آسیب به این بخش از دستگاه می گردد، بلکه به مرور، استهلاک سایر اجزا را در پی خواهد داشت.

در شرایطی که فن لپ تاپ مورد سرویس قرار نگیرد، و دائماً در فضاهای آلوده مورد استفاده قرار گیرد، به تدریج قدرت تهویه هوای درون لپ تاپ را از دست می دهد و از کار می افتد. از آنجا که تعمیر فن لپ تاپ ایسر در صورتی که خراب و از کار افتاده باشد، کار چندان بصرفه‌ای نیست، غالباً توصیه می شود این قطعه تعویض شود.

تشخیص این مسئله که آیا امکان تعمیر فن لپ تاپ ایسر وجود دارد یا خیر، با بررسی کارشناسان سخت افزاری تعیین شده و به دارنده دستگاه اعلام می گردد. تلاش کارشناسان ما آن است تا حتی‌الامکان قطعه معیوب تعمیر شود تا دستگاه با قطعات اورجینال و اصلی خود به کار ادامه دهد.

اما در شرایطی که فن کاملاً خراب شده و امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد، تعویض فن لپ تاپ ایسر بهترین گزینه خواهد بود. چون هم هزینه چندانی ندارد و هم استفاده از یک فن نو، تأثیر بسزایی در افزایش عمر مفید سایر قطعات دارد.

تعویض و تعمیر فن لپ تاپ ایسر در این مرکز بر اساس هزینه مصوب اتحادیه تعمیرکاران، در کمترین زمان و با نمونه اورجینال و شرکتی انجام می پذیرد.

تعمیر فن لپ تاپ ایسر با صدای نابهنجار

راهکار اول:

نخستین راهکار توصیه شده توسط کارشناسان تعمیر فن لپ تاپ ایسر، جهت رفع صدا دادن فن استفاده از فن خنک کننده مجزا است. این راهکار به ویژه در زمانی که دستگاه به دلیل اجرای برنامه های سنگین (نظیر بازی هایی با گرافیک بالا و …) پردازش های بالاتری را انجام می دهد پیشنهاد می گردد.

دومین راهکار:

دومین راهکار جهت رفع صدا دادن فن لپ تاپ ایسر متوقف کردن پردازش هاست. گرمایی که توسط CPU حین اجرا و باز کردن برنامه ها ایجاد می شود مهم ترین منبع برای افزایش دمای لپ تاپ می باشد.

به علاوه پردازش هایی که در پس زمینه برنامه های انجام می شوند نیز به این افزایش دما کمک می کنند. با بستن برنامه های غیرضروری و جلوگیری از پردازش آن ها می توان به کاهش دمای لپ تاپ کمک کرد و از کار کردن بیش از حد فن در آن جلوگیری نمود. برای این کار آدرس زیر را دنبال کنید:

System Configuration → Start → Run → msconfig → OK  → Startup

در نهایت تب Startup را انتخاب کنید و برنامه هایی که می خواهید بلافاصله بعد از بوت شدن کامپیوتر پردازش آن ها شروع شود را برگزینید.

راهکار سوم:

سومین راهکار جهت رفع صدا دادن فن لپ تاپ تمیز کردن فن و گردگیری اصولی آن است. برای این کار نیاز به دقت و ظرافت بالا و آشنایی کامل با قطعات و اجزا لپ تاپ دارید. از این رو توصیه می شود برای انجام این کار به یک مرکز تعمیر فن لپ تاپ ایسر مراجعه نمایید.

راهکار چهارم:

اگر تمایل دارید که فن موجود در دستگاه شما کاملاً بی صدا باشد می توانید از نرم افزار های کنترل سرعت فن استفاده کنید. این نرم افزار سرعت فن صدا را به صورت همزمان تنظیم می کند. با این که این روش بهترین ایده برای کاهش صدای فن لپ تاپ نیست اما می توانید نرم افزاری نظیر speed fan را دانلود کنید و سرعت فن لپ تاپ خود را کنترل نمایید.

راهکار پنجم:

پنجمین راهکار توصیه شده توسط کارشناسان جهت تعمیر فن لپ تاپ ایسر با صدای نابهنجار استفاده از خمیر سیلیکون است. میدانیم زمانی که دمای سی پی یو بالاست عملکرد فن پایین آمده و فن لپتاپ بیشتر از هر وقت دیگری به صدا در خواهد آمد.

بنابراین بهتر است در زمان اجرای بازی های کامپیوتری و یا نرم افزار های رندرینگ و گرافیکی مانند فتوشاپ و CAD از خمیر سیلیکون استفاده کنید. برخی از کارشناسان استفاده از این خمیر اجباری می دانند.

تعمیرات لپ تاپ ایسر

تعمیر فن لپ تاپ ایسر می بایست پس از عیب یابی استاندارد و تشخیص صحیح علل اشکالات پیش آمده در دستگاه  انجام پذیرد؛ بی توجهی به این امر ممکن است سبب انتخاب راهکاری اشتباه جهت رفع عیوب پیش آمده در دستگاه گردد که در نهایت با اِعمال آن خرابی دستگاه دوچندان شده و فرصت تعمیر برای همیشه از میان می رود.

مدیریت مرکز تعمیر لپ تاپ ایسر پیشرفته‌ترین تجهیزات را در اختیار متخصصان خود قرار داده ‌است تا کارشناسان مربوطه، ضمن عیب یابی صحیح دستگاه بتوانند برترین راهکار جهت رفع اشکالات پیش آمده را برگزینند و رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را کسب نمایند.

نمایندگی ایسر و واحدهای تعمیرات ایسر

نمایندگی ایسر جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران خویش، پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است و در تلاش است تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را به آنان ارائه نمایند.

نمایندگی ایسر در بخش فروش ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با عرضه و فروش تولیدات ایسر و در بخش تعمیرات ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با تعمیر، بازیابی، بازسازی و ترمیم دستگاه های ایسر است.

کاربران این برند در صورت نیاز به هر یک از این خدمات، می توانند به نمایندگی ایسر مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خویش را دریافت دارند. واحدهای تعمیرات ایسر در بخش زیر معرفی می شوند.

مرکز تعمیرات لپ تاپ  / تعمیرات لپ تاپ اپل / تعمیرات لپ تاپ ایسوس / تعمیرات لپ تاپ دل / تعمیرات لپ تاپ اچ پی / تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو / تعمیرات لپ تاپ لنوو / تعمیرات لپ تاپ پاناسونیک / تعمیرات لپ تاپ توشیبا / تعمیرات لپ تاپ شارپ / تعمیرات لپ تاپ ال جی / مرکز تعمیرات نوت بوک / تعمیرات لپ تاپ سونی / تعمیرات لپ تاپ سامسونگ /

Rate this post