اشتراک گذاری

تعمیرگاه مجاز ایسر

تعمیرگاه مجاز ایسر ارائه‌دهنده‌ی تمامی خدمات مورد نیاز جهت تعمیر، بهسازی، ترمیم، ارتقاء و بهسازی هر یک از دستگاه‌های ایسر است. کارشناسان حاضر در تعمیرگاه مجاز ایسر با بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر، قادر به رفع و حل تمامی اشکالات و عیوبی هستند که ممکن است به هردلیل در محصولات ایسر پدید آمده‌ باشند.

تعمیرگاه مجاز ایسر با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و نرم‌افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه امور تعمیر محصولات ایسر را با قطعات اورجینال و مناسب‌ترین قیمت به مشتریان و همکاران محترم  ارائه می‌دهد.

تعمیرگاه مجاز ایسر با تقسیم ساختار درونی خویش به پارتهای متعددِ تخصصی، فضایی فراهم ساخته است تا خدمات و سرویس های مرتبط با هر یک از دستگاه های ایسر صرفاً در پارت تخصصی مرتبط با همان محصول انجام پذیرد. این امر از اِعمال اقدامات غیرتخصصی بر روی دستگاه و دوچندان شدن اشکالات پیش آمده در آن پیشگیری کرده است.

تعمیرگاه مجاز ایسر

روند تعمیر در تعمیرگاه مجاز ایسر

در تعمیرگاه مجاز ایسر، پیش از هر اقدامی، با توجه به اظهارات کاربر –مبنی بر اینکه چه اشکالاتی در دستگاه بوجود آمده و … –روند عیب یابی با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و متدهای این حوزه آغاز می گردد. پس از شناسایی اشکال پیش آمده، اقدامات مورد نیاز جهت رفع اشکالات و ایرادات دستگاه با صاحب دستگاه در میان گذاشته می شود تا در صورت تأیید وی، فرآیند مرکز تعمیرات acer آغاز گردد.

در تعمیرگاه مجاز ایسر، تمامی سرویس های اعمال شده بر روی پرینترهای معیوب، صرفاً پس از عیب یابی صحیح دستگاه و شناسایی علت اشکالات پیش آمده صورت می گیرد. این امر سبب پیشگیری از دستکاری های نابجا و اِعمال تعمیرات غیرتخصصی گشته است. بعلاوه کارشناسان تعمیرگاه مجاز ایسر با دارا بودن برترین و بزرگترین آرشیو محصولات اورجینال و تسلط به عملکرد تمامی قطعات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات این شرکت، توانایی آن را دارند تا هریک از دستگاه های معیوب را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی نمایند.

ضمانت خدمات در تعمیرگاه مجاز ایسر

تعمیرگاه مجاز ایسر متشکل از واحدهای متعددی است که در هر یک از آنها خدمات تخصصی مرتبط با یک دستگاه به کاربران گرامی ارائه می گردد. بنابراین در صورتی که شما نیز کاربر یکی از دستگاه های ایسر هستید و در حال حاضر این دستگاه به دلیل بروز برخی اشکالات نیازمند تعمیر گشته است می توانید با مراجعه تعمیرگاه مجاز ابسر خدمات مرتبط با آنرا دریافت نمایید.

ویژگی قابل توجه تعمیرگاه مجاز acer ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد؛ مدیریت این مرکز به دلیل اطمینان از مهارت و دانش تخصصی کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات ایسر را – چه در بخش فروش و چه در بخش تعمیر- گارانتی و ضمانت نموده است. تمامی تعمیرات انجام شده در تعمیرگاه مجاز ایسر پس از اتمام کار، به تأیید کارشناسان فنی این مرکز خواهد رسید.

کارشناسان فنی این مرکز، پس از انجام تست‌های اولیه و اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه، آن را برای تحویل به مشتری آماده و بسته‌بندی می‌کنند. در غیر اینصورت، -یعنی در صورت بروز اشکال مجدد در دستگاه،- کالا مجدداً به بخش فنی ارجاع داده خواهد شد. این امر جهت پیاده‌سازی استانداردهای جهانی، ارتقاء سطح کیفی خدمات و کسب رضایت بیش از پیش هموطنان گرامی در این مرکز صورت می‌پذیرد.

لینک‌های مفید

تعمیرات اپل / تعمیرات ایسوس / تعمیرات ایسر / تعمیرات دل / تعمیرات اچ پی / تعمیرات فوجیستو / تعمیرات لنوو / تعمیرات سونی / تعمیرات سامسونگ / تعمیرات پاناسونیک / تعمیرات توشیبا / تعمیرات شارپ / تعمیرات برادر / تعمیرات ال جی / تعمیرات کانن / تعمیرات نوت بوک / تعمیرات زیراکس / تعمیرات ریکو / تعمیرات کونیکا مینولتا

تعمیر در محل ایسر

تعمیرکاران اعزام شده جهت تعمیر در محل ایسر، گروهی از مجرب‌ترین کارشناسان تعمیر می‌باشند که به دلیل در اختیار داشتن مجموعه‌ای از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر قادر به عیب‌یابیِ کارشناسی و تخصصی دستگاه های کانن و تعمیر آنها می‌باشند. بنابراین در صورتی که دستگاه شما به هر دلیل دچار افت عملکرد و خرابی شده است اما امکان جابجایی و انتقال آن را به تعمیرگاه مجاز ایسر ندارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات سرویس تعمیر در محل ایسر است.

جهت استفاده از سرویس تعمیر در محل ایسر کافی است تا از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در سایت مرکزی تعمیرات ایسر با ما تماس بگیرید. کارشناسان «سرویس در محل ایسر» بلافاصله پس از تماس شما به محل اعزام شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را آغاز می‌کنند.

کارشناسان اعزامی ما آرشیوی از قطعات جانبی را با خود به همراه دارند تا در صورت خرابی هر یک از قطعات، بی‌هیچ فوت وقتی، نسبت به تعویض اقدام نماید. آرشیو قطعات جانبی، با توجه به مدل ذکر شده از مشتری، مجموعه‌ای از قطعات اصلی و اورجینال همان مدل از دستگاه است.

واحدهای تعمیرات ایسر

نمایندگی ایسر با تخصیص واحدهای مجزا به هریک از خدمات ارائه شده در این مرکز، در تلاش است تا تخصصی ترین تعمیرات و سرویس های ضروری را به کاربران دستگاه های ایسر ارائه نمایند. تخصیص واحدهای مجزای تعمیراتی به هر یک از دستگاه ها و تولیدات ایسر سبب گشته تا در هر پارت، خدمات تخصصی مرتبط با یک محصول به کاربران ارائه گردد و تمرکز بر یک محصول و ساختار آن، کیفیت سرویس دهی در هر پارت را ارتقاء بخشد. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در تعمیرگاه مجاز ایسر و مراجعه به پارت مرتبط با دستگاه خویش، تمامی سرویس ها و تعمیرات مرتبط با آن دستگاه را به همراه ضمانت و گارانتی خدمات دریافت نمایید.

مهندسان نرم افزار و سخت افزار حاضر در نمایندگی acer به ساختار تمامی محصولات ایسر تسلط داشته و توانایی آن را دارند تا هرگونه عیب و اختلال ایجاد شده در دستگاه های این برند را رفع نمایند. واحدهای تعمیرات ایسر در بخش زیر معرفی می گردند.

نمایندگی ایسر

نمایندگی ایسر جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران خویش، پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است و در تلاش است تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را به آنان ارائه نمایند.

نمایندگی ایسر در بخش فروش ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با عرضه و فروش تولیدات ایسر و در بخش تعمیرات ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با تعمیر، بازیابی، بازسازی و ترمیم دستگاه های ایسر است. کاربران این برند در صورت نیاز به هر یک از این خدمات، می توانند به تعمیرگاه مجاز ایسر مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خویش را دریافت دارند.

با توجه به پرفروش بودن برخی تولیدات ایسر نظیر لپ تاپ ها، تبلت ها، آل این وان و تبلت های ایسر، بخش عمده فعالیت نمایندگی ایسر بر ارائه خدمات مرتبط با این محصولات متمرکز گشته است و کاربران این تولیدات می توانند با مراجعه به نمایندگی ایسر تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایند.

نمایندگی ایسر امکانات خویش را همگام با موفقیت ‌های اخیر کمپانی ایسر -در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌ های نوین و طراحی ‌های منحصربه‌فرد،- توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو و گسترش امکانات خویش، رضایت بیش از پیش کاربران محصولات ایسر را کسب نماید.

اخبار ، مقالات و سوالات متداول در سایر بخش های وب سایت قابل پیگیری است.

Rate this post