اشتراک گذاری

اسپیکر موبایل ایسر

اسپیکر یا بلندگوی موبایل ایسر یک بخش سخت افزاری از این دستگاه است که برای گوش دادن به موسیقی، برقرای تماس ، ضبط صدا و … مورد استفاده قرار می گیرد. برای تعمیر اسپیکر موبایل ایسر در گام اول اصول پایه ای را چک کنید و در صورت پایدار بودن مشکل از یک تعمیرگاه تخصصی کمک بخواهید.

اینکه کاربر با مشکلات اسپیکر یا بلندگو مواجه شود، کاملا طبیعی و عادی است. وقتی بلندگوی تلفن همراه ایسر با مشکلاتی درگیر می شود دیگر نمی تواند صدا را پخش کند و عملا یکی از کارایی های موبایل ایسر از کار می افتد. در چنین شرایطی باید برای تعمیر اسپیکر موبایل ایسر مسائل نرم افزاری و سخت افزاری را بررسی و ارزیابی کنیم.

عمدتا مشکلات مربوط به اسپیکر ریشه نرم افزاری دارند و به دلیل سهل انگاری کاربر اتفاق می افتد. در مواردی نیز ممکن است بخش سخت افزاری تلفن همراه ایسر در قسمت اسپیکر دچار اختلالات و خرابی های باشد که منجر به عدم کارایی این قطعه می شود.

اسپیکر موبایل ایسر

چگونگی تعمیر اسپیکر موبایل ایسر

به طور کلی دو نوع صدای خروجی در اسپیکر موبایل ایسر وجود دارد؛ یکی کپسول گوشی است که صدای مخاطب را در اسپیکر در هنگام مکالمه پخش می کند و دیگری بلندگو یا اسپیکری که صدای موزیک و زنگ تماس را پخش می کند

اگر صدای خروجی از اسپیکر ضعیف شده باشد؛ لازم است در اولین گام میزان صدا را از طریق نرم افزار گوشی بررسی کنید.

پس یک تماس تلفنی ایجاد کنید و به وسیله ولوم گوشی صدا را زیاد کنید. می توانید به این صورت متوجه صدای کم یا عادی بلندگوی موبایل ایسر شوید. یکی از علت های شایع ضعیفی صدا در بلند گوی ایسر جرم گرفتن حفره قاب است؛ حفره های خروجی صدا به راحتی جرم می گیرند و باعث ضعیف شدن پخش صدا می شوند.

برای بهبود کیفیت صدای اسپیکر موبایل ایسر جرم های داخل حفره های خروجی صدا را تمیز کنید. این کار را با دقت و با احتیاط انجام دهید. تا باعث پارگی توری حفره ها نشوید. در زیر این توری قطعه اسپیکر گوشی قرار دارد. بی احتیاطی در تمیز کردن این بخش باعث صدمه و آسیب های سخت افزاری جدی در این قطعه می شود.

بررسی نرم افزاری بلند گوی موبایل ایسر

اگر مطمئن هستید که اسپیکر موبایل ایسر مشکلات سخت افزاری ندارد، مسیر های زیر را برای بهبود کیفیت آن امتحان کنید، قطعا یکی از این روش ها برای شما که از نبود مشکلات سخت افزاری مطمئن هستید، موثر خواهد بود.

از فورس ریستارت استفاده کنید

دکمه پاور (Power) و دکمه کاهش صدا (Volume Down) را به طور همزمان برای مدت زمانی در حدود ۵ ثانیه نگه دارید تا دستگاه فورس ریستارت می‌شود.

اتصال انواع گجت ها را بررسی کنید

چک کنید این دستگاه با یک لوازم جانبی دیگر مانند بلوتوث هندزفری یا هدست بلوتوث درگیر نباشد و اختلالی مابین وضعیت خروجی صدا در گوشی ایجاد نشده باشد. همگام سازی با انواع گجت ها می توانند عامل اختلال در اسپیکر موبایل ایسر باشد.

فکتوری ریست را امتحان کنید

با این روش تنظیمات و اطلاعات ذخیره شده در دستگاه از بین می رود و به احتمال قوی منجر به تعمیر اسپیکر موبایل ایسر می شود

  • وارد منوی تنظیمات یا همان Setting موبایل ایسر شوید
  • گزینه Backup & Reset را انتخاب کنید
  • گزینه Factory Reset را انتخاب و با انجام آن موافقت کنید
  • اکنون کمی صبر کنید تا دستگاه عملیات مربوطه را انجام دهد.
تعمیر اسپیکر گوشی با ریست فکتوری

تعمیر موبایل  ایسر

برای تعمیر تلفن همراه ایسر می توانید با اعتماد کامل به واحد تعمیرات موبایل ایسر مراجعه کنید و مجموعه ای از خدمات با کیفیت را دریافت نمایید. این واحد به کمک تعمیرکاران خود در دو حوزه اصلی نرم افزار و سخت افزار به راحتی می توانند همه مشکلات ریز و درشت تلفن همراه ایسر را شناسایی و برطرف کنند.

در واحد اختصاصی تعمیرات موبایل ایسر آرشیوی مجهز از قطعات جانبی و اصل فراهم است که برای ارائه خدمات حوزه تعویض، مرجعی امن و مطمئن است. همه خدمات در این مرکز با گارانتی کتبی و رسمی ارائه می شود و مشتری می تواند اطمینان کامل داشته باشد که خدماتی بی نظیر و بی رقیب را تجربه خواهد کرد.

واحد های تعمیرات ایسر

از آنجا که کمپانی ایسر در زمینه فناوری رایانه و الکترونیک، تولید رایانه‌های رومیزی، لپ‌تاپ و سرور فعالیت می‌ کند، باید برای پاسخگویی به نیاز کاربران در همه این حوزه های تخصصی از مسیری درست و ایده آل وارد شویم. به همین دلیل واحد های تعمیرات ایسر را به صورت جداگانه و مستقل راه اندازی کرده ایم تا در مسیر تعمیر و ترمیم و تعویض و عیب یابی گامی مهم و موثر برداشته باشیم.

هر یک از این واحد های تعمیراتی به ابزار و دستگاه های مدرن و پیشرفته برای اجرای تعمیرات مجهز هستند و می توانند صفر تا صد مشکلات موجود در هر یک از محصولات ایسر را به صورت تخصصی و حرفه ای رفع کنند.

نمایندگی ایسر

در نمایندگی ایسر می توانید مجموعه ای از خدمات منحصر به فرد و اختصاصی را درباره انواع محصولات ایسر به صورت مستقیم و اصل دریافت کنید. این نمایندگی در زمینه فروش و خدمات پس از فروش به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای فعالیت می کند. اصل مشتری مداری در نمایندگی ایسر از اصول مهم و ارزشمندی است که مدیریت و پرسنل این مرکز توجه ویژه ای به آن دارند.  حقوق مشتری در نمایندگی رسمی ایسر همواره مغتنم شمرده می شود.

در نمایندگی ایسر می توانید به کمک امکانات و تسهیلاتی ارزنده و مفید انتخابی دقیق و ایده آل داشته باشید. در گام نخست به کمک جلسات مشاوره ای رایگان و تخصصی این امکان برای همه کاربران ایسر وجود دارد تا درباره محصول مورد نظر اطلاعاتی جامع و کامل به دست آورید و با در نظر داشتن شرایط اختصاصی خود و فاکتور های اساسی در خرید از جمله نیاز، سلیقه و بودجه بهترین گزینه را انتخاب کنید و از این انتخاب خود نهایت لذت را ببرید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره سایر امکانات و تسهیلات تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را جویا شوید.

برای مطالعه دیگر مطالب سایت در زمینه اخبار، مقالات، سوالات متداول و محصولات به لینک‌های زیر مراجعه کنید.

Rate this post