اشتراک گذاری

آموزش تعمیرات تبلت ایسر

آموزش تعمیرات تبلت ایسر، نیاز غیر قابل انکار دنیای امروز است، مسیری مستقیم و مطمئن برای درآمدزایی در دنیایی که سهم استفاده از تجهیزات الکترونیکی در آن روز به روز در حال افزایش است. ورود انواع تبلت های هوشمند با قابلیت های متنوع به بازار، باعث افزایش حجم تعمیرات در بخش های مختلف شده که به دنبال آن نیاز به آموزش تعمیرات تبلت ایسر به خوبی رخ نشان داده است.

از آنجا که هر کمپانی به طور اختصاصی از ویژگی های منحصر به فردی در سخت افزار تبلت های هوشمند خود استفاده می کند؛ روند آموزش تعمیر تبلت ایسر سیر سعودی پیدا کرده است.

 یادآوری این نکته خالی از لطف نیست که بدانید به علت ظهور و تولد فناوری های جدید و مدرن در فواصل زمانی بسیار اندک، منابع آموزش تعمیر تبلت ایسر به سرعت در حال تغییر هستند، به طوری که ممکن است مجبور باشید آموزشی را که هفته گذشته فرا گرفته اید، خیلی راحت با ورود یک فناوری نوین به فراموشی بسپارید.

آموزش تعمیرات تبلت ایسر

جزئیات آموزش تعمیرات تبلت ایسر

منابع متعددی برای آموزش تعمیرات تبلت ایسر وجود دارد، این منابع می تواند فیلم، صدا، کتاب، تصویر، جزوه و … باشد، اما مسئله مهم این است که بدانید برای آموزش تعمیرات تبلت ایسر کدام یک مناسبتر هستند. وسایل و فناوری های مورد استفاده در آموزش تعمیرات تبلت ایسر همواره در حال پیشرفت و گسترش هستند.

برای آموزش تعمیرات تبلت ایسر لازم است هم به دانش سخت افزاری مجهز باشیم و هم به دانش نرم افزاری. دوره های آموزشی در مرکز آموزش تعمیر تبلت ایسر در دو سطح مقدماتی و پیشرفته ارائه می شوند و کاربر با توجه به سطح دانش خود می تواند انتخاب کند که از کدام دوره و از چه سطحی آموزش تعمیرات تبلت ایسر خود را آغاز نماید.

سطح مقدماتی آموزش تعمیرات تبلت ایسر

در سطح مقدماتی بیشتر به تشریح مباحث تئوریک و نظری می پردازیم. قطعا ضرورت دارد که یک داوطلب تعمیرات تبلت ایسر از اجزا و قطعات داخل دستگاه شناخت کافی و کامل داشته باشد.

علاوه بر شناختِ قطعات، لازم است با کارکرد هر قطعه نیز آشنا باشد و بتواند عملکرد صحیح را از نا صحیح تشخیص دهد. تنها در این صورت است که خواهد توانست مرحله نخست آموزش تعمیرات تبلت ایسر را که همان عیب یابی باشد، به خوبی انجام دهد و سربلند از این مرحله بیرون بیاید و وارد پروسه تعمیر شود.

اگر داوطلبی دانش پایه مورد نیاز برای آموزش تعمیرات تبلت ایسر را داشته باشد، طبیعی است که نیاز به گذراندن این سطح ندارد و وارد آموزش عملی و آزمایشگاهی خواهد شد، اما تاکید ویژه اساتید و تکنسین ها برتر مرکز آموزش تعمیر تبلت ایسر این است که برای پایه گذاری بنیادی و اصولی در آموزش تعمیرات تبلت ایسر بهتر است داوطلب این سطح را سپری کند و با پیش زمینه کافی و مناسب در سطح پیشرفته قدم بگذارد.

سطح پیشرفته آموزش تعمیرات تبلت ایسر

پس از گذراندن سطح مقدماتی و کسب اطلاعات پایه و ضروری درباره اجزا و قطعات داخلی یک تبلت، داوطلب وارد فاز پیشرفته می شود. او در این فاز از آموزش تعمیر تبلت ایسر هر آنچه را که به طور نظری آموزش دیده در محیط آزمایشگاهی و کارگاهی تجربه خواهد کرد.

مرکز آموزش تعمیرات تبلت ایسر به کارگاه های عملی با تجهیزات مدرن و پیشرفته تعمیرات تبلت مجهز است. این مرکز به داوطلب این اجازه را می دهد که به آزمون و خطا بپردازد و با نظارت اساتید، تعمیر یک تبلت را به طور عملی و شخصا انجام دهد.

با این روش نه تنها اضطراب و استرس طبیعی از تعمیر یک دستگاه به واسطه کسب تجربه تعمیر از بین می رود، بلکه داوطلب خواهد توانست هر آنچه راکه آموزش دیده، اجرا کند و قدم به قدم به موفقیت نزدیک شود و از اجرای این پروسه لذت ببرد.

مباحث آموزش تعمیرات تبلت ایسر

ما در مرکز آموزش تعمیرات تبلت ایسر در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری مباحث آموزش را ارائه می دهیم. به این ترتیب داوطلب به طور موازی در مسیر سخت افزاری و نرم افزاری قدم بر می دارد و پله پله مسیر آموزش تعمیر تبلت ایسر را طی می کند.

بخشی از سرتیتر های مباحث آموزش تعمیرات تبلت ایسر

  • آشنایی با تعمیر قسمتGPS
  • شناخت و عیب یابی و نقشه خوانی مدار
  • تعمیر و رفع عیوب صفحه نمایش
  • تعمیر و رفع عیب تاچ پد
  • رفع عیوب مربوط به شارژ و باتری تبلت ایسر
  • تعمیر قسمت چیپ صدا
  • تعمیر بایوس
  • نحوه پروگرام کردن
  • شناخت مدل های مختلف تبلت ایسر
  • نحوه صحیح باز و بسته کردن تبلت ایسر
  • آموزش عیب یابی صحیح تبلت
  • شناخت سیستم عامل تبلت ایسر
  • مباحث مربوط به بخش الکترونیکی تبلت ایسر
  • شناخت قطعات و اجزای تشکیل دهنده روی بورد های مختلف تبلت همچونCPU، GPU، RAM، ROM و ..
  • عیب یابی قطعات جانبی تبلت ایسر همچون بخش وایرلس، بلوتوث، کارت حافظه، ورودی و خروجی ها

نمایندگی ایسر

مرکز نمایندگی ایسر، برای کاربران خود احترام ویژه ای قائل است. این نمایندگی مجاز و رسمی همه قوانین و ضوابط کشوری در بخش واردات را به خوبی می شناسد و رعایت می کند. مرکز فوق تمام محصولات کمپانی ایسر را با گارنتی شرکتی تضمین می کند و چتر حمایتی خود را برای کاربر تا همیشه باز نگه می دارد.

نمایندگی رسمی ایسر رضایت مشتری را تنها محرک و انگیزه کاری می داند و پیوسته تلاش می کند در هر زمینه ای این رضایتمندی را تامین نماید . جهت آشنایی با خدمات ما در واحدهای تعمیرات ایسر بخش ذیل را مطالعه نمایید.

1/5 (2 امتیاز)