اشتراک گذاری

آل این وان چیست ؟

آل این وان چیست ؟ در این مطلب سعی داریم پاسخگوی این سوال باشیم. بدلیل حجیم بودن کیسهای کامپیوتر اکثریت مشتریان جهت خرید PC دچار شک و تردید میشوند. درواقع به دلیل اینکه PCهای خانگی با وجود نوت‌بوک‌ها همچنان بازار خود را حفظ نموده اند شرکتهای مختلف در صدد برآمده اند تا پنل پی سی هایی را به بازار ارائه کنند که علاوه براینکه نیاز به کیس و اسپیکر مجزا نداشته باشد، تمامی امکانات یک PC، لپ‌تاپ و یا یک نوت بوک را در خود جای دهند.

در حال حاضر دستگاههایی که در بازار بنام All In One PC تولید و ارائه شده اند حتی دارای امکاناتی بیش از یک PC خانگی (نظیر : وب کم ، کارت ریدر، و انواع پورتهای جانبی) هستند. از همه مهمتر مصرف برق اینگونه کامپیوتر ها است که به مراتب کمتر از همتای قدیمی است.

کارایی آل این وان چیست ؟ آل این وانها آمده اند تا در درجه اول، زیبایی خودشان را به رخ بکشند. این دستگاهها میخواهند با باریکی بی نظیری توجه کاربران را به خود جلب کنند. به همین دلیل بازار پر شده از All-In-One های خوش چهره اما ناتوان. در بعضی از این محصولات حتی پردازنده هایی به کار میرود که مخصوص نوت بوکهای باریک طراحی گشته و توسعه پیدا کرده اند.

با پرداخت هزار دلار، به سختی میتوانید یک All-In-One تهیه کنید که از نمایشگر ۱۰۸۰p بهره برد و پردازنده ای قابل قبول داشته باشد. اما با صرف چنین هزینه ای میتوانید برای یک کامپیوتر معمولی، از میان بهترینها انتخابهایتان را انجام دهید.  هیچ All-In-One ی نمیتواند در زمینه قدرت، یک کامپیوتر عادی ۲۰۰۰ دلاری را شکست دهد.

معایب آل این وان چیست ؟ محدودیت در بروز رسانی کردن دستگاه، به معنای محدودیت در تعمیر آن نیز میباشد. All-In-One ی که خریداری میکنید در درجه اول طراحی شده تا همه جزییات آن، در کوچکترین فضای ممکن جای گرفته و با هم به شکل هماهنگی کار کنند. نتیجه میشود کامپیوتری زیبا و بسیار پر زرق و برق که با از کار افتادن یک بخش آن، به شکل کامل بی استفاده میگردد.

درایو نوری، اسپیکرها، آداپتور وایرلس و بخشهای دیگر نیز داستان مشابهی دارند. به راحتی میتوان در یک کامپیوتر معمولی آنها را جایگزین کرد. لازم به ذکر است ، هزینه تعمیرات این بخشها در یک All-In-One، حتی اگر تعمیر انجام شود بسیار گزاف خواهد بود. آل این وانها نسبت به هزینه ای که پرداخت میکنید، سخت افزار ضعیفتری در اختیارتان قرار میدهند.

معایب مدل AIO آل این وان چیست ؟ AIO ها، سریع تر از نمونه های عادی، پا به سن گذاشتن خود را نمایان میکنند. یک AIO، به طور کلی برای بروز رسانی شدن طراحی نشده است. بعضی AIO ها اجازه میدهند تا میزان رم و حافظه داخلی آنها را ارتقا دهید و البته این دو ویژگی، در تعدادی از مدلها نیز وجود ندارند. ضمنا در بخش بروز رسانی رم هم میتوان شاهد محدودیتهای بسیاری شد.

نمایندگی ایسر ، واحد های تعمیرات ایسر را مجزا راه اندازی کرده است. به همین دلیل هنگامیکه کاربران با افت عملکرد در دستگاه مواجه شدند باید به واحد مرتبط مراجعه کنند. کیفیت خدمات تعمیر در این مرکز به نحوی است که کاربران پس از دریافت محصول شاهد افزایش کارایی آن همانند روز اول میگردند. تعمیرکاران مرکز تعمیرات ایسر پس از اتمام پروسه تعمیر به گردگیری بخشهای داخلی دستگاه و اعمال تنظیمانت کلی مبادرت می ورزند.

نمایندگی ایسر با بکارگیری مجربترین کارشناسان توانسته کیفیت خدمات تعمیر را به سطح قابل قبولی از کیفیت و مطابق با متد جهانی برساند. کادرفنی این مرکز با ارائه خدمات ترمیم و بازیابی مطلوب توانسته دست مراکز نامعتبر را از فعالیت کوتاه کنند. امید است با پاسخگویی به این پرسش که آل این وان چیست ؟ بتوانیم گامی در جهت بروز کردن اطلاعاتتان برداریم.

برای مطالعه مقالات ، سوالات متداول ، محصولات و اخبار میتوانید به دیگر صفحات سایت مراجعه کنید.

4/5 (1 امتیاز)