سرویس در محل ایسر

سرویس در محل ایسر جهت ارائه خدمات تعمیر و سرویس ایسر به آندسته از کاربرانی راه اندازی گشته است که به دلایل متعددی نظیر مشغله بالای کاری، عدم امکان جابجایی دستگاه مورد استفاده، ابعاد بالای برخی دستگاه‌ها (نظیر پروژکتور، آل این وان و گاه لپ تاپ) ترجیح می دهند سرویس های مورد نیاز جهت تعمیر دستگاه هایشان در محل انجام شود. بدین منظور تیمی از زبده ترین و خبره ترین مهندسان تعمیر در نمایندگی ایسر حضور دارند تا بلافاصله پس از تماس کاربران گرامی و ثبت درخواست مبنی بر نیاز به سرویس در محل ایسر به مکان مورد نظر (نظیر منزل، محل کار، اداره و یا سازمان) اعزام گردند. این تیم تخصصی ترین تعمیرات را بر روی دستگاه های معیوب اِعمال می نمایند.

در تعمیرات و سرویس در محل ایسر محدودیتِ عملیاتی وجود ندارد و کارشناسان اعزامی به سبب در اختیار داشتن مجموعه‌ای از ابزارآلات تخصصی و عمومی تعمیر و ترمیم قادر به رفع تمامی عیوب و اختلالاتی هستند که ممکن است در هر یک از دستگاه های ایسر ایجاد شده باشند. ابزارآلات تخصصی به‌کارگرفته شده به کارشناسان این امکان را می‌دهند تا ضمن عیب‌یابی صحیح و تشخیص علت اصلی اختلال، اقدامات تخصصی مورد نیاز جهت تعمیر دستگاه را اعمال نمایند.

سرویس در محل ایسر نمایندگی ایسر

تعمیر پروژکتور ایسر در محل

سرویس‌های ویژه نمایندگی ایسر تنها به تعمیر آل این وان در محل محدود نمی‌شود بلکه مهندسین این مرکز خدمات تعمیر پروژکتور ایسر را نیز در محل به کاربران این دستگاه ارائه می‌دهند. بنابراین اگر دستگاه پروژکتور شما با مشکل روبه‌رو شد، بهتر است با نمایندگی پروژکتور ایسر تماس بگیرید. نیروهای نمایندگی ایسر پس از تماس شما در محل مورد نظر حاضر شده و خدمات تعمیر پروژکتور ایسر در محل را به شما ارائه می‌دهند. این خدمات شامل: عیب‌یابی دقیق  پروژکتور، برآورد هزینه تعمیرات پروژکتور، در جریان قرار دادن کاربر از هزینه تعمیر پروژکتور ایسر، آغاز پروسه تعمیرات ایسر وتست و بررسی عملکرد دستگاه جهت اطمینان از رفع مشکل آن می‌باشد.

تعمیر آل این وان ایسر در محل

یکی از مهم‌ترین خدماتی که نمایندگی ایسر جهت جلب رضایت کاربران کامپیوتر آل این وان ایسر به آن‌ها ارائه می‌دهد، تعمیر آل این وان ایسر در محل است. اگر از کاربران کامپیوتر آل این وان ایسر هستید، می‌توانید از این فرصت به نفع خودتان استفاده کنید چراکه تعمیر آل این وان ایسر در محل، مزایای منحصربه‌فردی دارد. از مهم‌ترین مزایای سرویس  آل این وان ایسر در محل می‌توان به صرفه‌جویی در زمان و هزینه، نظارت بر نحوه کار تعمیرکاران و سرویس مرتب دستگاه اشاره کرد.

بنابراین با استفاده از این سرویس دیگر نیازی نیست زمان و هزینه زیادی را برای جابجایی کامپیوتر خود به مرکز تعمیرات صرف کنید. علاوه‌بر این می‌توانید بر نحوه تعمیرات آل این وان  نظارت داشته باشید و با پر کردن فرمی که تکنسین‌ها به شما ارائه می‌دهند در بازه‌های زمانی مشخصی از سرویس تست و بررسی کامپیوتر آل این وان توسط نیروهای این مرکز برخوردار شوید.

تعمیر آل این وان ایسر در محل

مزایای استفاده از سرویس در محل ایسر

سرویس در محل ایسر در طول سال‌های اخیر و بنا به درخواست‌های مکرر و متعدد مراجعان به این مرکز به لیست سرویس‌های این شرکت، افزوده شده است. هموطنان گرامی با بهره‌مندی از این سرویس از مشکلات ناشی از جابجایی و حمل دستگاه های ایسر خود، جستجوی‌های زمان‌بر و کسالت‌بار به منظور یافتن تعمیرگاه مجاز و مناسب و دردسرهای ناشی از تحویل دستگاه به تعمیرگاه رهایی خواهند یافت.

دیگر مزایای استفاده از سرویس در محل ایسر

  • پیش از اقدام به تعمیر توسط کارشناسان این مرکز می‌توانید از میزان هزینه و دستمزد عملیات تعمیر ایسر اطلاع یابید.
  • با بهره‌مندی از این سیستم نیازی به صرف انرژی و زمان برای یافتن تعمیرگاه نخواهید داشت
  • به دلیل انجام تعمیرات و سرویس های ایسر در محل مورد نظر نیازی به جابجایی و حمل دستگاه نخواهید داشت
  • با استفاده از این سرویس از مشکلاتی که ممکن است در حین جابجایی دستگاه رخ دهد، پیشگیری می‌گردد. (مشکلاتی نظیر ضربه خوردن، گم شدن برخی از قطعات، شکستگی و … )
  • در این روش نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی برای حمل دستگاه و جابجایی آن نخواهید داشت
  • به دلیل انجام سرویس در محل می‌توانید بر مراحل تعمیر نظارت داشته باشید
  • به دلیل وجود آرشیوی جامع از قطعات جانبی به همراه کارشناس اعزام شده، نیازی به خروج از محل برای تهیه‌ی قطعات جانبی مورد نیاز نخواهید داشت و بدین ترتیب با پرداختن به دیگر امور، در وقت و زمان خود صرفه‌جویی نموده‌اید
  • تمامی مراحل تعمیر پس از کسب اجازه و تأیید صاحبان دستگاه انجام خواهد شد.
  • در این روش شما می‌توانید تمامی پرسش‌های خود را با کارشناس اعزامی در میان گذاشته و نسبت به رفع و حل آن‌ها اقدام نمایید.
  • کارشناسان تعمیر که به محل اعزام می‌گردند هیچ گونه محدودیتی در انجام سرویس در محل ایسر نخواهند داشت زیرا تمامی ابزار و تجهیزات تعمیر و ترمیم را با خود به همراه دارند.
  • کارشناسان مجرب و متعهد این مرکز، قطعات اصل را از تقلبی (قطعات تقلبی را که ممکن است تهیه کرده اید تا در حین تعمیر به کار رود) به آسانی تشخیص داده و از کاربرد آن‌ها در حین تعمیر خودداری می‌کنند.
  • کارشناس سرویس در محل ایسر پس از اتمام کار، راهکارهایی جهت افزایش عمر مفید دستگاه را به شما آموزش خواهد داد.
  • در صورت درخواست شما، مشاوره و راهنمایی‌های در زمینه‌ی خرید و تعمیر دیگر محصولات ایسر ارائه می‌گردد.

خدمات سخت افزاری سرویس در محل

  • بررسی و رفع عیب اجزای کامپیوتر شما: اتصالات ، فن ها ، پاور
  • تعویض یا ارتقاء قطعات جانبی: Hard , Ram , DVD-RW , Power , CPU و …

خدمات نرم‌افزاری سرویس در محل

  • دارای کاملترین بانک اطلاعاتی نرم افزاری
  • نصب درایور انواع لپ تاپ
  • نصب و راه اندازی انواع پرینتر
  • نصب انواع مودم
  • نصب ویندوز اورجینال
  • نصب ویندوز + درایور + برنامه های کاربردی
  • نصب برنامه های تخصصی – بازی های حرفه ای
  • پارتیشن بندی درایوهای ویندوز
  • نصب ویندوز برای دستگاه هایی که درایو سی دی ندارند

واحدهای تعمیرات ایسر

واحد ارائه دهنده سرویس در محل ایسر با برنامه ریزی دقیق و تایم کاری منظم، موجبات آسایش مشتریان را فراهم آورده است و تعامل میان مشتریان گرامی و مدیریت این سیستم سبب گشته است تا نیازهای تمامی کاربران شناسایی شده و رضایت تمامی کاربران دستگاه های ایسر حاصل گردد. شما کاربران گرامی می توانید درخواست خویش مبنی بر نیاز به استفاده از سرویس در محل ایسر را از طریق یکی از راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت ثبت نمایید. کارشناسان ما بلافاصله پس از تماس شما به محل موردنظر اعزام گشته و عملیات مورد نیاز را آغاز می نمایند. سایر واحدهای تعمیرات ایسر در بخش زیر معرفی خواهند گشت.

نمایندگی ایسر

نمایندگی ایسر جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران خویش، پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است و در تلاش است تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را به آنان ارائه نمایند.

نمایندگی ایسر در بخش فروش ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با عرضه و فروش تولیدات ایسر و در بخش تعمیرات ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با تعمیر، بازیابی، بازسازی و ترمیم دستگاه های ایسر است. کاربران این برند در صورت نیاز به هر یک از این خدمات، می توانند به نمایندگی ایسر مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خویش را دریافت دارند.