اشتراک گذاری

تعمیر آل این وان ایسر

تعمیر آل این وان ایسر با راهکارهای نوین علمی در نمایندگی رسمی ایسر انجام میگردد . بزرگترین مزیت All IN One ها، عدم نیازشان به کیس و اسپیکر است .  این امر با توجه به فضاهای محدود امروزی، مزیت بسیار مفیدی به شمار می رود.در اصل AIO ها بطور کامل نه لپ تاپ هستند، نه تبلت و نه دسکتاپ. هسته دستگاه مذکور به قوت کامپیوترهای معمولی است. یعنی دارای تمام ویژگی های کامپیوترهای خانگی می باشند. در حالیکه اندازه کامپیوترهای آل این وان در  نهایت به اندازه یک مانیتور LCD است .

تعمیر آل این وان ایسر از طریق اپشن سرویس در محل و سرویس در مرکز صورت میگیرد . چنانچه کاربران مایل باشند از خدمت سرویس در مرکز استفاده نمایند باید به واحد مرتبط مراجعه کنند . اما مدیریت مرکز تعمیرات ایسر برای رفاه حال مشتریان آپشن سرویس در محل را درنظر گرفته است . مرکز تعمیر آل این وان ایسر با اعزام کارشناس خبره به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل کاربر اقدام به رفع ایراد پیش آمده در دستگاه می نماید . کادرفنی این مرکز ابتدا به انالیز جزء به جزء دستگاه میپردازند . از این طریق بهترین و سریعترین را ه برای ریکاوری انتخاب میشود .

مهندسین مرکز تعمیر آل این وان ایسر در دیگر واحدهای ریکاوری به رفع ایراد سایر محصولات ایسر میپردازند . کارگاههای فنی این مرکز به ابزارآلات تعمیر درجه یک تجهیز شده است . نمایندگی رسمی ایسر با بکارگیری دو عنصر تجهیزات مدرن و کارشناسان متبحر به فعالیت میپردازد . تعمیر آل این وان ایسر مطابق با اخرین متد روز دنیا در این مرکز انجام میشود . اغلب سیستم های آل این وان دارای صفحات لمسی هستند . این سیستم ها به علت نداشتن اسپیکر مجزا، از اسپیکرهای داخلی قدرتمندی بهره می گیرند.

ویژگی دیگر این دستگاههای All in One، کاهش چشمگیر توان برق است . بطوریکه حتی در برخی مدل ها حداکثر توان مصرفی برق به ۶۵ وات میرسد. بعلاوه بدلیل Flatron بودن، امکان نصب روی دیوار نیز فراهم است. چنانچه کاربران محترم مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه دیگر واحدهای تعمیرات ایسر هستند ، میتوانند به لینک مربوط مراجعه و وارد صفحه مرتبط با محصول موردنظر گردند .

  • بررسی و کنترل کلیه اجزای کامپیوتر ایسر شامل : اتصالات ، فن ها ، درایوهای نوری ، منبع تغذیه و کابلهای اتصال.
  • کنترل ولتاژ کلیه مدارهای الکترونیکی مادربرد ، کارت گرافیک ، مودم ، پاور در مرکز تعمیرات all in one ایسر .
  • روغن کاری کلیه فن ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک.
  • تخلیه گرد و غبار از کلیه منافذ ورودی هوا به داخل رایانه در مرکز تعمیر آل این وان ایسر .
  • انجام تنظیمات کلیه نرم افزارهای موجود جهت هماهنگی بیشتر با اجزای کامپیوتر.
  • بروزرسانی و باز کردن انواع پسورد بایوس و هارد در صورت امکان.
  • نصب ویندوز ، درایورها و کلیه نرم افزارهای عمومی و تخصصی در مرکز تعمیر آل این وان ایسر .
  • تست کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آنها ( مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستور ها / فت ها و … ).
  • تست کامل LCD و LED جهت جلوگیری از سوختگی پیکسل ، ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف High Voltage و …
  • تست کامل فرکانسهای مختلف و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی جهت اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالات در مرکز تعمیر آل این وان ایسر .
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه سازی و افزایش سرعت نرم افزارهای کاربردی در مرکز تعمیر آل این وان ایسر .
  • ترمیم مادربرد.
  • رفع ایراد هارد.
  • تعمیر کارت گرافیک در مرکز تعمیر آل این وان ایسر .
  • بازیابی پاور.
  • تعمیرات رم.
  • ترمیم و بازیابی ال سی دی.
  • عیب یابی و تعمیرات تخصصی کلیه ی نرم افزارهای کامپیوتر
  • نصب ویندوز و درایوهای موردنیاز در مرکز تعمیر آل این وان ایسر .
  • نصب انواع تجهیزات رایانه ای.
  • ویروس کشی و ارائه ی انواع آنتی ویروس های روز دنیا.

گروهی از کارشناسان بااستعداد مرکز تعمیر آل این وان ایسر بخش اخبار را در سایت طراحی کرده اند . کاربران با مطالعه این بخش میتوانند با جدیدترین خبرهای کمپانی ایسر و محصولاتش آشنا شوند . بدیهی است هدف از این کار به روزرسانی اطلاعات شما عزیزان است . خدمات رسانی به مشتریان توسط مدیریت مرکز تعمیر آل این وان ایسر تحت نظارت دقیق مدیریت میباشد . به همین دلیل با اطمینان خاطر میتوانید نسبت به دریافت خدمات از ما اقدام نمایید . در بسته های کامیپوتر های All in One که در نهایت به فروش میرسد، یک کیبورد و ماوس بی سیم همراه با یک عینک ۳ بعدی نیز تعبیه شده است.

در نتیجه AIO ها قطعا دارای تصاویر Full HD میباشند . نکته دیگری که میتوان به آن اشاره کرد، تکمیل بودن پورت های جانبی از جمله پورت های  Serial، USB 0.2 ، USB 0.3 ، Card Reader و همچنین Webcamاست. این امر استفاده از سیستم های آل این وان را ساده تر و خوشایندتر میکند. با کلیک روی لینک اخبار آل این وان ایسر و دیگر خبرها میتوانید وارد بخش مذکور گردید .

مرکز تعمیر آل این وان ایسر نسبت به راه اندازی بخش مقالات در سایت اقدام کرده است . کاربران این مجموعه را افراد عادی و متخصص تشکیل میدهند. به همین دلیل اقدام به گردآوری و ارائه مقالات عمومی و تخصصی کرده ایم و واضح است با مطالعه این بخش علاوه بر افزایش سطحی علمی میتوانید با ویژگیهای دستگاه خود نیز آشنا شوید. هدف مرکز تعمیر آل این وان ایسر ارائه خدمات ریکاوری باکیفیت درکنار گارانتی به مشتریان عزیز است. باسابقه ترین و حرفه ای ترین تعمیرکاران تایید شده از سوی مراکز معتبر علمی به نحوی به تعمیر دستگاه میپردازند که کاربر پس از دریات محصول با افزایش کارایی آن مواجه میشود.

آل این وان بیشتر برای محیطهای اداری کوچک، سازمانها، بانکها و مکانهایی که فضا برای آنها اهمیت زیادی دارد و در عوض سیستمی میخواهند که کارآیی بالا و شکل ظاهری قابل قبولی نیز داشته باشد، کاربرد دارد. با مراجعه به لینک مقالات آل این وان ایسر و دیگر مقالات میتوانید مقاله مدّنظرتان را مطالعه نمایید.

مهندسین مرکز تعمیر آل این وان ایسر به معرفی دیگر محصولات ایسر نیز میپردازند . این دستگاهها عبارتند از : لپتاپ ، پروژکتور ، تبلت ، موبایل ، مانیتور و تی وی مانیتور . گوناگونی محصولات تولید شده توسط کمپانی ایسر موجبات آشفتگی افراد را هنگام خرید فراهم میکند . کاربران با مطالعه این بخش میتوانند با مشخصات و تازه های بازار آشنا شوند.

درنتیجه انتخاب و خریدی عاقلانه خواهند داشت. تجربیات و تکنیکهای کارشناسان مرکز تعمیر آل این وان ایسر موجب گشته نمایندگی رسمی ایسر به جایگاه رفیعی نسبت به دیگر مراکز دست پیدا کند. ایسر یک شرکت چندملیتی است . کمپلانی ایسر در زمینه فناوری رایانه و الکترونیک، تولید رایانه‌ های رومیزی ، لپ ‌تاپ و سرور فعالیت میکند. در سال ۲۰۱۰ ایسر، رتبه دوم در بازار تولید رایانه شخصی در جهان را به‌ دست ‌آورد. با کلیک روی لینک انواع آل این وان ایسر و دیگر محصولات ایسر میتوانید اطلاعات بیشتری بدست آورید.

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پرسنل مجرب و بااستعداد مرکز تعمیر آل این وان ایسر سوالات متداول بازیابی ایسر را پاسخ داده اند . کاربران با مطالعه این بخش میتوانند به پاسخ بسیاری از پرسشهای خود دست پیدا نمایند . علاوه بر این مدیریت نمایندگی ایسر شرایطی را مهیا کرده است تا کابران دیگر سوالات خود را با تعمیرکاران درمیان بگذارند.

سوالاتی از قبیل کیفیت تعمیر و هزینه حدودی آن را میتوانید از طریق آنلاین و تلفنی با ما درمیان بگذارید . ضمنا انتقادات و پیشنهادات شما میتواند مارا در ارائه هرچه بهتر خدمات یاری رساند . تمامی تعمیرات درمرکز تعمیر آل این وان ایسر براساس استانداردهای جهانی و اصول تعریف شده انجام میگردد . با کلیک روی لینک سوالات متداول تعمیرات ایسر میتوانید وارد بخش مذکور گردید .

مدیریت نمایندگی ایسر با تشکیل تیمی از مهندسین و تکنسینهای ماهر و بکارگیری جدیدترین روشهای تعمیراتی ، به رفع ایراد دستگاه شما کاربران گرامی اقدام کرده است. فعالیتهای انجام شده در این مرکز از چنان کیفیتی برخوردار است که ، هیچ مرکز مشابهی یارای رقابت با نمایندگی اصلی ایسر را ندارد. خشنودی و رضایت کاربران جزء اهداف مهم و اصلی نمایندگی ایسر محسوب میگردد.

به همین دلیل ، تمامی خدمات بازیابی و تعمیر در این مرکز به همراه ارائه گارانتی انجام میگردد. جهت اطلاع شما مشتریان محترم باید به این نکته اشاره نماییم که ، کارشناسان این مجموعه پس از گذراندن دوره های علمی معتبربرای فعالیت در این نمایندگی به کار گرفته شده اند. درضمن ، مدیریت مجموعه نظارت سخت گیرانه ای بر نحوه ی عملکرد پرسنل دارند. نمایندگی ایسر در حوزه فعالیتی خود به قدری موفق عمل کرده است که ، عملا جایی برای فعالیت سایر مراکز به ویژه نمایندگی های غیرمجاز باقی نمانده است.

Rate this post