اشتراک گذاری

تعمیرات گوشی ایسر

تعمیرات گوشی ایسر در این مرکز به دست مهندسانی انجام می پذیرد که به دلیل تسلط بر کانفینگ این دستگاه، قادر به عیب یابی صحیح و انتخاب بهترین راهکار جهت رفع اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری آن گشته اند. مهندسان و کارشناسان این مرکز به دلیل واکاوی و آنالیز تعداد بی شماری از گوشی های ایسر قادر به رفع تمامی عیوب و اختلالاتی هستند که به هر دلیل ممکن است در این دستگاه ها ایجاد شده باشند.

مدیریت این مرکز اهتمام ویژه ای بر جذب زبده ترین و ماهرترین کارشناسان حوزه تعمیر داشته اند زیرا عملیات بهبود و بازیابی گوشی های ایسر در صورتی که به دست کارشناسان متخصص و با استفاده از تجهیزات تخصصی این حوزه انجام پذیرد نه تنها عیوب ایجاد شده را رفع خواهد ساخت بلکه به دلیل اِعمال پاره ای گردگیری ها و عملیات ویژه در حین تعمیر، سبب بازیابی کیفیت اولیه و افزایش عمر مفید دستگاه خواهد گشت.

روند تعمیرات و سرویس گوشی ایسر در این مرکز با توجه به در اختیار داشتن دو آیتم ضروریِ «مهارت کارشناسان» و «تجهیزات پیشرفته» از بالاترین سطح کیفی ممکن برخوردار بوده و تاکنون توانسته است با تمدید و بازیابی کیفیت اولیه بسیاری از گوشی‌های ایسر رضایت و توجه بیش از پیش کاربران این برند را کسب نماید.

تعمیرات گوشی ایسر و دیگر واحدهای تعمیرات ایسر

نمایندگی ایسر با تخصیص واحدهای مجزا به هریک از خدمات ارائه شده در این مرکز، در تلاش است تا تخصصی ترین تعمیرات و سرویس های ضروری را به کاربران دستگاه های ایسر ارائه نمایند. تخصیص واحدهای مجزای تعمیراتی به هر یک از دستگاه ها و تولیدات ایسر سبب گشته تا در هر پارت، خدمات تخصصی مرتبط با یک محصول به کاربران ارائه گردد و تمرکز بر یک محصول و ساختار آن، کیفیت سرویس دهی در هر پارت را ارتقاء بخشد. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی ایسر و مراجعه به پارت مرتبط با دستگاه خویش، تمامی سرویس ها و تعمیرات مرتبط با آن دستگاه را به همراه ضمانت و گارانتی خدمات دریافت نمایید.

مهندسان نرم افزار و سخت افزار حاضر در نمایندگی ایسر به ساختار تمامی محصولات ایسر تسلط داشته و توانایی آن را دارند تا هرگونه عیب و اختلال ایجاد شده در دستگاه های این برند را رفع نمایند. هزینه ارائه خدمات در نمایندگی ایسر بر اساس نرخنامه مصوب اتحادیه محاسبه و دریافت می‌گردد. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی با پارت های تعمیرات ایسر و خدمات تخصصی ارائه شده در هر کدام از آنها به بخش زیر مراجعه نمایند.

اخبار گوشی ایسر و دیگر خبرها

کاربران گرامی گوشی های ایسر به یاد داشته باشند در صورت بروز هرگونه اختلال و خرابی در این دستگاه، تعمیر و واکاوی قطعات آن صرفاً می بایست به دست کارشناسان متخصص و در مراکز مجاز انجام پذیرد زیرا تعمیرکاران مراکز غیرمجاز، غالباً تعهدی دربرابر تعمیرات ناشیانه انجام شده ندارند و در صورت بروز خطا در فرآیندِ تعمیرات و سرویس گوشی ایسر، خود را ملزم به پاسخگویی نمی‌دانند.

بنابراین نخستین اقدام جهت تعمیر موبایل حضور در یک مرکز مجاز و معتبر است. برخی از ویژگی های یک مرکز مجاز عبارتند از: ارائه خدمات تعمیر همراه با گارانتی، تعهد به پیاده سازی تمامی ضوابط و استانداردهای لازم، استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات، کسب اجازه از صاحب دستگاه در صورت نیاز به تعویض قطعات، استفاده از قطعات اورجینال و اصل در صورت نیاز به تعویض قطعات، پاسخگو بودن کارشناسان حاضر در مرکز، مشتری مداری و حفظ محرمانگی مشتریان و… .

شما کاربران گرامی می توانید در صورت نیاز به هر یک از خدمات مرتبط با محصولات ایسر به نمایندگی ایسوس مراجعه کرده و از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز بهره مند گردید. بعلاوه در صورت علاقه به اخبار این حوزه می توانید با مراجعه به بخش زیر رویدادهای مرتبط با نمایندگی ایسر را پیگیری نمایید.

مقالات گوشی ایسر و دیگر مقالات

تعمیرات گوشی ایسر در این مرکز توسط کارشناسان زبده و کارآزموده و با بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر انجام می‌پذیرد. تعمیرات و سرویس گوشی ایسر -اعم از تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری- در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می‌پذیرد که به دلیل طی دوره‌های تخصصی و بین‌المللی، مهارت آن ‌را یافته‌اند تا تمامی سرویس های مرتبط با این دستگاه را با بهترین کیفیت و به بهترین نحو ممکن انجام دهند. دوره‌های تخصصی مذکور با حضور اساتید بین‌المللی، در سیکل‌های شش ماهه و در راستای به‌روز رسانی و ارتقاء دانش فنی و تخصصی کارشناسان تعمیر برگزار می‌گردند.

دوره‌های برگزار شده در دو حوزه «تعمیرات سخت ‌افزاری گوشی‌ های ایسر» و «تعمیرات نرم ‌افزاری گوشی ‌های ایسر» برگزار می‌گردند و تنها ویژه کارمندان و کارشناسان همین مرکز می‌باشند. کارشناسان این مرکز به دلیل حضور مداوم در دوره ‌های تخصصی تعمیر، به تمامی ویژگی ‌های گوشی‌های ایسر و پیچ و خم ساختار آنها تسلط یافته و مهارت عیب ‌یابی صحیح و انتخاب رویکرد مناسب جهت رفع اختلالات آن‌ها را آموخته‌ اند. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر برخی از مقالات تدوین گشته به دست کارشناسان مرکز تعمیرات گوشی ایسر را دریافت نمایید. مطالعه این مقالات ضمن افزایش اطلاعات و آگاهی شما عزیزان، سبب می گردد تا با ساختار این دستگاه آشنایی یافته و بهترین راه های استفاده از آن را بیاموزید.

انواع گوشی ایسر و دیگر محصولات

پیش از مشاهده محصولات ایسر نگاهی کوتاه به تاریخچه و موفقیت های این کمپانی محبوب خواهیم داشت. شرکت چند ملیتی ایسر در زمینه فناوری رایانه و الکترونیک، تولید رایانه های رومیزی، لپ تاپ و سرور و … فعالیت می کند. مرکز شرکت ایسر در تایوان است و این شرکت در سال ۲۰۱۰ توانست رتبه دوم تولید رایانه شخصی در جهان را به دست آورد. ایسر در زمینه تولید سرور و سیستم‌های ذخیره‌سازی، پروژکتور، اسمارت‌فون‌، تلویزیون‌های LCD، دوربین‌ دیجیتالی و مانیتور نیز فعالیت دارد و برخی شرکت‌های کامپیوترسازی اروپا همانند  Gateway، Packard Bell، eMachines برخی قطعات خود را از تجهیزاتی با مارک ایسر تأمین می‌کنند.

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر با جدیدترین محصولات ارائه شده از سوی کمپانی ایسر آشنا شوید. تمامی محصولات ایسر در بدو ورود به بازار داخلی کشور، توسط مهندسان و کارشناسان نمایندگی ایسر در ایران آنالیز گشته و ویژگی‌های نرم افزاری و سخت افزاری آن‌ها مورد بررسی قرار خواهند گرفت. شما می‌توانید نتایج بررسی‌ها و آنالیزهای صورت گرفته را با مراجعه به این بخش مشاهده نمایید.

سوالات متداول تعمیرات گوشی ایسر

نمایندگی ایسر جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران خویش، پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است و در تلاش است تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را به آنان ارائه نمایند.

نمایندگی ایسر در بخش فروش ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با عرضه و فروش تولیدات ایسر و در بخش تعمیرات ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با تعمیر، بازیابی، بازسازی و ترمیم دستگاه های ایسر است. کاربران این برند در صورت نیاز به هر یک از این خدمات، می توانند به نمایندگی ایسر مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خویش را دریافت دارند. در بخش سوالات متداول تعمیرات ایسر به پرسش های شما پاسخ داده میشود.

پاسخگویی کارشناسان به پرسش های مرتبط با تعمیر

در این بخش تعمیرکاران متخصص و مشاوران کارشناس ما پاسخگوی پرسش‌های شما کاربران گرامی در حوزه تعمیر، ترمیم، بازسازی و ارتقاء دستگاه‌های ایسر هستند. شیوه رفع اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه، امکان یا عدم امکان تعمیر دستگاه، نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعات معیوب، چرایی بروز اختلال در دستگاه، زمان مورد نیاز جهت تعمیر و…. پرسش هایی از این دست را می‌توانید با تعمیرکاران ما در میان بگذارید و پاسخ خود را دریافت دارید.

پاسخگویی به پرسش‌های مرتبط با خرید

همگی ما احتمالاً سردرگمی های پیش از خرید را تجربه کرده‌ایم. پیش از خرید یک محصول سوالاتی نظیر، کدام دستگاه و برند کیفیت بالاتری دارد؟ دستگاه سودمند و هم راستا با نیازهای من کدام است؟ بر اساس یک بودجه مشخص چه محصولاتی را می توان خریداری کرد؟ عمر مفید یک دستگاه چه میزان است؟ و …. . اگر شما نیز قصد خرید یکی از تولیدات ایسر را دارید اما تاکنون به دلیل بی‌پاسخ ماندن سوالاتتان هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌اید می‌توانید با حضور در نمایندگی ایسر و بهره‌مندی از تخصص کارشناسان حاضر در آن، یک انتخاب هوشمندانه را تجربه کنید.

Rate this post